1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nonstop nákupu z pohodlí Vaší kanceláře či domova. Objednávat můžete jednoduše pomocí nákupního košíku, e-mailu, faxem či písemně na naší adrese. Telefonické objednávky přijímáme v pracovní dny od 8 do 17h, v pátek do 14,30h. Mimo pracovní dobu je Vám k dispozici záznamník.

Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží.

Předmětem smlouvy je zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.

V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo dodávaného sortimentu ze strany výrobce, má dodavatel právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně a s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si dodavatel vyhrazuje i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata v pracovní dny do 24 hodin a obratem Vám bude potvrzena. Neobdržíte-li potvrzení objednávky do 48 hodin, prosím spojte se s naší kanceláří (viz. kontakty). V případě nejasností budete kontaktováni.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Většinu dodávaného sortimentu máme neustále na skladě a je-li to možné, expedujeme jej v pracovní době (8-17h) ihned po obdržení objednávky. Přejete-li si objednávku zrušit, prosím, informujte nás IHNED a to nejlépe telefonicky (viz. kontakty).

5) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Není-li domluveno jinak, objednané zboží vám zašleme poštou nebo pomocí jiného dopravce (např. PPL) na dobírku. V případě, že budete na naší rozvozové trase, dovolíme si Vás kontaktovat s možností přímého dodání. Na základě domluvy je možné zvolit i jiný způsob dopravy. Máte-li zájem o osobní odběr, prosím uveďte to do objednávky. Cena poštovného/dopravného se liší podle váhy objednaného zboží.

6) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je individuální, nejčastěji do 3 dnů od obdržení objednávky. V případě, že objednané zboží nemáme na skladě, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

7) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám nepoužité, nepoškozené zboží, v originálním balení vyměníme za jiný druh. Zboží stačí doručit na naši adresu. Zboží nelze vracet zasláním na dobírku. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

9) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace se budeme snažit vyřídit k Vaší plné spokojenosti, v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit dodavateli. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Pokud není uvedeno jinak, na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. V případě objednání zboží na dobírku má kupující nárok vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů. Zboží musí být nepoužité a zabalené v originálním obalu. V takovém případě vzniká nárok na vrácení peněz, ale pouze ve výši ceny výrobku (tj. nevzniká nárok na vrácení poštovného a balného)

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží doručte na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od dne převzetí zboží dodavatelem.